?How Can We Help

FAQ

  • האם ניתן לבטל עסקה לפני שנשלחה אלי?

    ביטול עסקת הרכישה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט - יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 050-5557642

    בנסיבות אלו המשתמש יזוכה בסכום הרכישה כולל דמי המשלוח.

  • האם ניתן לבטל עסקה לאחר שקבלתי את המוצר?

    במקרה של ביטול עסקת הרכישה מכל סיבה שהיא לאחר שנשלח המוצר ניתן לבצע החלפה/החזרה, תוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לחנות הדגל הירקון 118 תל אביב. 

    בגדי ים ניתנים להחלפה/החזרה, בתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו כל שימוש.

    זיכוי או קרדיט לשימוש יינתן בתנאי שהמוצר שסופק יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התוויות עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהא זכאי לזיכוי כלשהו (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי- קרדיט).

    מרגע קבלת המוצר לחנות ועד 5 ימי עבודה יעשה זיכוי ללקוחה.

    אין זיכוי על דמי משלוח.

    לאמצעי הרכישה איתו שילם הלקוח את הרכישה ההחזרה תבוצע.

    זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק - לכרטיס האשראי/ חשבון פייפל. 

    ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או פייפל.

    פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה באתר, ניתנים להחזרה/החלפה תוך 48 שעות מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן. כל עלות המשלוחים בהחלפה במסגרת מבצע על חשבון הלקוח

    לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

    שובר זיכוי – "קרדיט" לרכישות בחנות הדגל יינתן לתקופה של שנתיים מיום החזרת המוצר.

    כל החזר/זיכוי מצריך ומחייב הצגת חשבונית הרכישה.

    בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של בננהוט במפורט להלן:

    בטלפון 050-5557642 

    במייל :info@bananhotbikinis.com

     בשעות פעילות בימים א' עד ה' בין השעות 12:30 עד 18:00, ובימי ו' בין השעות 12:00 עד 15:00

    מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות משלוח הודעת ווטסאפ.

    .

  • איך פונים לשירות לקוחות בננהוט?

     לפרטים ובירורים באשר למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות לקוחות,

     בטלפון 050-5557642 

    או במייל : info@bananhotbikinis.com

     בשעות פעילות בימים א' עד ה' בין השעות 12:30 עד 18:00, ובימי ו' בין השעות 12:00 עד 15:00

    מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות משלוח הודעת ווטסאפ.

  • למי אני פונה כדי לבצע החזרה?

    ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של בננהוט:

    בטלפון :050-5557642

    בווצאפ: 050-5557642

    במייל: info@bananhotbikinis.com

    בשעות פעילות בימים א' עד ה' בין השעות 12:30 עד 18:00, ובימי ו' בין השעות 12:00 עד 15:00

     מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות משלוח הודעת וטסאפ.

  • האם ניתן לבטל עסקה של מוצר שנרכש במבצע?

    פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה באתר, ניתנים להחזרה/החלפה תוך 48 שעות מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

  • איך ניתן להחזיר מוצר לחנות ולקבל זיכוי?

    מאוד מצטערים לשמוע שהמוצר שרכשת ולא מתאים לך / לא אהבת אותו.

    יש להחזיר את המוצר תוך 14 יום מיום קבלת הפריט לחנות הדגל בצרוף חשבונית רכישה שנשלחה אליכם במייל במעמד הקניה.

    במידה ותהיו מעוניינים להשתמש בשרותי חברת השליחויות ״תפוז״ שאנו עובדים איתם אנא ציינו את זה בפנינו ואנו נשלח שליח שיאסוף את המוצר.

    שרות זה יעלה לכם 20ש"ח שיקוזזו מהזיכוי שלכם .

    בגדי ים ניתנים להחזרה, בתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו כל שימוש , לא הוסרו תוויות או מדבקות היגיינה.

    זיכוי או קרדיט לשימוש יינתן בתנאי שהמוצר שסופק יוחזר ללא שימוש.

    מרגע קבלת המוצר לחנות ועד 5 ימי עבודה יעשה זיכוי ללקוחה.

    אין זיכוי על דמי משלוח.

    לאמצעי הרכישה איתו שילם הלקוח את הרכישה ההחזרה תבוצע

    זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק - לכרטיס האשראי/ חשבון פייפל 

    ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או פייפל.

Are you in the right place?

Select the country that is closest to your preferred delivery location.